Kwaliteit

Psychologiepraktijk TerHeyne werkt voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van werken. Evaluatie van de behandeling behoort tot de standaard praktijk. Ook is er intern geregeld overleg hoe zaken verbeterd kunnen worden. Maar er is nog meer…


Kwaliteitsstatuut

Om zorg te mogen leveren onder de Zorgverzekeringswet hebben wij een kwaliteitsstatuut. In dit statuut komt tot uitdrukking op welke manier wij werken om kwalitatief goede zorg te leveren. Daarnaast beschrijven wij onze kwaliteitsstandaarden, generieke modules en/of zorgstandaarden en vermelden wij onze structurele samenwerkingspartners.

Hier kun je ons kwaliteitsstatuut downloaden:
Kwaliteitsstatuut TerHeyne mei 2020.pdf

Privacy

Wij hechten veel waarde aan een heldere en transparante privacy policy. Alle cliëntgegevens worden vertrouwelijk behandeld; de psycholoog heeft een geheimhoudingsplicht. Informatie over een behandeling, ingevulde vragenlijsten, uitgevoerde opdrachten, reacties van de behandelaar, maken deel uit van het psychologisch dossier waarop deze geheimhoudingsverplichting rust.

Download hier belangrijke informatie over je cliëntrechten en onze privacy policy:
Privacy Policy TerHeyne mei 2020.pdf

Klachten?

Bij eventuele klachten zullen we altijd ons best doen om er samen uit te komen. Als je ergens ontevreden over bent dan horen we dit graag, want dat geeft ons de kans zaken te verbeteren. Ben je toch niet tevreden over de afwikkeling van je klacht? Dan kun je daarnaast nog terecht bij een externe, onafhankelijke partij. Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor de Gezondheidszorgpsychologie (NVGzP).

In onderstaand document kun je meer lezen over ons klachtenreglement:
Klachtenregelement TerHeyne.pdf

Is niet alles je even duidelijk, stuur dan gerust een mail naar info@terheyne.nl